صحبت های آقای پلیس

خرید بک لینک

مادر چشم انتظار بچه ها.... سفره صبحونه رو کنار سماور انداخته، چای ریخته، نون و پننیر و سبزی... اگر بچه هم داربد، ببرید، ننه میخواد نوه ها هم ببینه...

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

باقلای پخته یا همون باقالی تهرونیا..... ظرف بزرگ 5 تومن و ظرف کوچیک3 تومن... شبا کنار فلکه آیه الله اعرافی میبد. اهل قزوین و ساکن میبد.

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

یک نشست نسبتا مفصل داشتیم با مدیر بیمارستان امام صادق ( ع ) میبد. مفید بود. تیم مهندسین جوان می تونند از پس خیلی کارا بر بیان.

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

آقای گلشن و بخش اعصاب و روان بیمارستان و صحبت از تعامل و یه عکس یادگاری و چایی و شکر خدا از نعمت رهبری و خداحافظی...

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

H

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 223 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

آب انار سرخ تگری... دست و پنجه عیال محترم.... آب انار به این آب و رنگ... از انارای سردرختی و احیانا یخ زده و ترکیده ... شما هم بفرمائید... با کلی خواص.. صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 224 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

مراسم تو سالن آمفئی تئاتر ناحیه یک طول کشید تا وقت اذون مغرب و عشاء. تو برگشت دو تا توریست دیدم. کنجکاو شدم و برگشتم. آغا مال اسپانیا و خانم مال فرانسه...

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05




صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

راستش آخر شبه و به قول قدیمیا اوقات ندارم... !. با ناخشی و عذر میخام یک ماشین شن گرفتم از شهرداری. بماند ... حالا کرم کردن و اومدن خالی کردن و رفتن... فارسی اش اینکه جناب دهقانی: چشمتان بینا... لطف کنید خودتون شن ها رو پهن کنید...ماشین هم که نمیتونیم تو پارکینگ ببریم و اگر یخ زد از سرما و سیلندر هم ترکوند به... یک جای گرم... یک سوال محترمانه ای که از شهرداری میبد دارم اینه که: آیا واقعا واقعا این کار وظیفه ی من شهرونده که عوارض و مالیات بدم و آخرش هم جای کارگر پیمانکار شهرداری بیل بردام شن تو پیاده رو پهن کنم... اونم بعد اژ 38 سال انقلاب که ابن تخم دوزرده برای ما گذاشتن... اونم پیاده رویی که تا حدود زانوی بنده بلندی داره... البته شنیده شده چند شب پیش اینجا تصادفی شده که یک وانتی زن اومده تو خیابون و یک آقایی بنام صباغ فیروز آبادی هم چپ و چار کردن و متاسفانه دیروز پریروز به رحمت الهی رفتند( روحشون شاد و خدا صبر بده به بازماندگان)ولی ما در خواست های چند ساله داریم برای اصلاح ورودی که اگه لازم بشه .. صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

امشب با شیخ خودمون رفتیم دیدن کربلائی. اولش رفتیم خونه حاجی حسین کارگر ( مشروطه )، بعدش هم رفتیم حاجی اکبر احمد نونوا، اینم عکس پذیرایی خونه حاجی اکبر، البته چایی و قسمتی از پذیرایی قبلا صرف شد... جای شما خالی..


صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

صفحه بندی